Jsi silný?
Společně jsme silnější!
Kariéra
Pravidelně hledáme nové talenty, abychom společně pokračovali v našem úspěšném příběhu.
Tajemník vedení
- Asistentka
(m/ž)
s okamžitou platností.
Hledáme obětavého a všestranného člověka na pozici výkonného asistenta v naší společnosti v Aši, Česká republika. Jako zakázkový výrobce elektromotorů jsme lídry v našem oboru a hledáme talentovaného jedince do našeho manažerského týmu.
Úkoly:
-
Podpora managementu v administrativních a organizačních záležitostech
-
Plánování a řízení i koordinace služebních cest
-
Příprava prezentací, zpráv a dalších obchodních dokumentů
-
Vedení korespondence a komunikace v němčině, angličtině a češtině
-
Překlady dokumentů a jednání mezi uvedenými jazyky
-
Obecná organizace a administrativa kanceláře
Požadavky:
-
Absolvované obchodní školení nebo srovnatelná kvalifikace
-
Výborná znalost němčiny, angličtiny a češtiny slovem i písmem
-
Praxe v asistentské nebo kancelářské administrativě výhodou, nikoli však povinnou podmínkou
-
Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování
-
Organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
-
Týmová práce a schopnost pracovat v mezinárodním prostředí
Nabízíme:
-
Náročná práce v dynamické společnosti
-
Atraktivní odměna
-
Příjemné pracovní prostředí a motivovaný tým
-
Příležitosti pro osobní a profesní rozvoj
-
Ploché hierarchie a krátké rozhodovací procesy
Podporujeme vás a zajímáme se i o zaměstnance, kteří by se chtěli dále rozvíjet – to platí i pro začínající začínající pracovníky po studiu.
Těšíme se na vaši podrobnou žádost s uvedením vašich platových očekávání a nejbližšího možného nástupního data.
Vaše dokumenty nám prosím zašlete e-mailem.
Máte-li jakékoli dotazy k pozici nebo naší společnosti, neváhejte nás kontaktovat telefonicky.
Úředník a zpracování objednávek
- Sekretářka
(m/ž)
s okamžitou platností.
Do naší společnosti v Aši hledáme angažovaného a všestranného člověka na pozici referent a sekretář zpracování zakázek. Jako přední výrobce zakázkových elektromotorů bychom rádi našli talentovaného jedince, který by nám pomohl efektivně zpracovávat objednávky a organizaci kanceláře.
Úkoly:
-
Zpracování objednávek a objednávek od zákazníků
-
Koordinace dodávek a expedičních procesů
-
Pomoc při správě dokumentů a záznamů
-
Komunikace se zákazníky a dodavateli v němčině, angličtině a češtině
-
Obecná organizace kanceláře a podpora s administrativními úkoly
Požadavky:
-
Velmi dobrá znalost němčiny, angličtiny a češtiny slovem i písmem
-
Ochota učit se a přizpůsobovat se novým výzvám
-
Týmová práce a schopnost pracovat v dynamickém prostředí
-
Organizační schopnosti a schopnost efektivně stanovit priority úkolů
-
Zkušenosti na obdobných pozicích jsou výhodou, nikoli však podmínkou
Nabízíme:
-
Náročná práce v dynamické společnosti
-
Atraktivní odměna
-
Příjemné pracovní prostředí a motivovaný tým
-
Příležitosti pro osobní a profesní rozvoj
-
Ploché hierarchie a krátké rozhodovací procesy
Podporujeme vás a zajímáme se i o zaměstnance, kteří by se chtěli dále rozvíjet – to platí i pro začínající začínající pracovníky po studiu.
Těšíme se na vaši podrobnou žádost s uvedením vašich platových očekávání a nejbližšího možného nástupního data.
Vaše dokumenty nám prosím zašlete e-mailem. Máte-li jakékoli dotazy k pozici nebo naší společnosti, neváhejte nás kontaktovat telefonicky.
Technik se znalostí obchodní administrativy nebo manažer prodeje
(m/ž)
s okamžitou platností.
Pro naši mezinárodně působící společnost v As, Česká republika, hledáme dynamického technika se znalostmi obchodní administrativy nebo zkušeného obchodního manažera. Jako výrobce zakázkových elektromotorů jsme lídrem v našem oboru a hledáme motivovaného jedince, který dokáže úspěšně vést nebo podporovat naše obchodní oddělení.
Úkoly:
-
Vývoj a implementace prodejních strategií pro zvýšení prodeje a otevření nových trhů
-
Podpora a rozšiřování stávající zákaznické základny i akvizice nových zákazníků
-
Technické poradenství a podpora zákazníkům při výběru a úpravě elektromotorů
-
Úzce spolupracujte s výrobním oddělením na implementaci specifických požadavků zákazníka
-
Plánování a sledování rozpočtu, příprava prognóz prodeje a reportů
Zajištění kvality:
-
Podpora při zavádění a dalším rozvoji systému managementu kvality
-
Tvorba záznamů EMPB, PPAP, IMDS
-
Náhodná kontrola rozměrů
-
Sledování a kontrola kvality produktů a procesů
-
Provádění interních a externích auditů a školení
-
Podílení se na tvorbě a vedení kvalitní dokumentace
-
Účast na kvalitních poradách a projektových týmech
-
Podpora při vyřizování zákaznických stížností a odchylek
-
Koordinace monitorování zkušebních a měřicích zařízení
-
Zajištění souladu s příslušnými normami a směrnicemi
Požadavky:
-
Absolvované technické vzdělání v oboru elektro, strojírenství nebo srovnatelná kvalifikace
-
Dobrá znalost obchodní administrativy a prodeje
-
Zkušenosti s prodejem technických produktů a řízením prodejních týmů výhodou
-
Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti v němčině a angličtině; Znalost češtiny výhodou
-
Analytické myšlení a podnikatelské myšlení
-
Ochota podnikat příležitostné služební cesty a účastnit se mezinárodních veletrhů a akcí
Nabízíme:
-
Náročná práce v dynamické společnosti
-
Atraktivní odměna
-
Příjemné pracovní prostředí a motivovaný tým
-
Příležitosti pro osobní a profesní rozvoj
-
Ploché hierarchie a krátké rozhodovací procesy
Pokud neznáte pohony a elektromotory, náš tým vás s nimi v krátké době seznámí!
Těšíme se na vaši podrobnou žádost s uvedením vašich platových očekávání a nejbližšího možného nástupního data.
Vaše dokumenty nám prosím zašlete e-mailem.
Máte-li jakékoli dotazy k pozici nebo naší společnosti, neváhejte nás kontaktovat telefonicky.