top of page
Together Stronger Kayser

Jsi silný?
Společně jsme silnější!

Kariéra

Pravidelně hledáme nové talenty, abychom společně pokračovali v našem úspěšném příběhu.

Tajemník vedení
- Asistentka

(m/ž)
s okamžitou platností.

Hledáme obětavého a všestranného člověka na pozici výkonného asistenta v naší společnosti v Aši, Česká republika. Jako zakázkový výrobce elektromotorů jsme lídry v našem oboru a hledáme talentovaného jedince do našeho manažerského týmu.

Úkoly:

  • Podpora managementu v administrativních a organizačních záležitostech

  • Plánování a řízení i koordinace služebních cest

  • Příprava prezentací, zpráv a dalších obchodních dokumentů

  • Vedení korespondence a komunikace v němčině, angličtině a češtině

  • Překlady dokumentů a jednání mezi uvedenými jazyky

  • Obecná organizace a administrativa kanceláře

Požadavky:

  • Absolvované obchodní školení nebo srovnatelná kvalifikace

  • Výborná znalost němčiny, angličtiny a češtiny slovem i písmem

  • Praxe v asistentské nebo kancelářské administrativě výhodou, nikoli však povinnou podmínkou

  • Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování

  • Organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority

  • Týmová práce a schopnost pracovat v mezinárodním prostředí

Nabízíme:

  • Náročná práce v dynamické společnosti

  • Atraktivní odměna

  • Příjemné pracovní prostředí a motivovaný tým

  • Příležitosti pro osobní a profesní rozvoj

  • Ploché hierarchie a krátké rozhodovací procesy

Podporujeme vás a zajímáme se i o zaměstnance, kteří by se chtěli dále rozvíjet – to platí i pro začínající začínající pracovníky po studiu.

Těšíme se na vaši podrobnou žádost s uvedením vašich platových očekávání a nejbližšího možného nástupního data.

Vaše dokumenty nám prosím zašlete e-mailem.

Máte-li jakékoli dotazy k pozici nebo naší společnosti, neváhejte nás kontaktovat telefonicky.

Úředník a zpracování objednávek
- Sekretá
řka
(m/ž)
s okamžitou platností.

Do naší společnosti v Aši hledáme angažovaného a všestranného člověka na pozici referent a sekretář zpracování zakázek. Jako přední výrobce zakázkových elektromotorů bychom rádi našli talentovaného jedince, který by nám pomohl efektivně zpracovávat objednávky a organizaci kanceláře.

Úkoly:

  • Zpracování objednávek a objednávek od zákazníků

  • Koordinace dodávek a expedičních procesů

  • Pomoc při správě dokumentů a záznamů

  • Komunikace se zákazníky a dodavateli v němčině, angličtině a češtině

  • Obecná organizace kanceláře a podpora s administrativními úkoly

Požadavky:

  • Velmi dobrá znalost němčiny, angličtiny a češtiny slovem i písmem

  • Ochota učit se a přizpůsobovat se novým výzvám

  • Týmová práce a schopnost pracovat v dynamickém prostředí

  • Organizační schopnosti a schopnost efektivně stanovit priority úkolů

  • Zkušenosti na obdobných pozicích jsou výhodou, nikoli však podmínkou

Nabízíme:

  • Náročná práce v dynamické společnosti

  • Atraktivní odměna

  • Příjemné pracovní prostředí a motivovaný tým

  • Příležitosti pro osobní a profesní rozvoj

  • Ploché hierarchie a krátké rozhodovací procesy

Podporujeme vás a zajímáme se i o zaměstnance, kteří by se chtěli dále rozvíjet – to platí i pro začínající začínající pracovníky po studiu.

 

 

 Těšíme se na vaši podrobnou žádost s uvedením vašich platových očekávání a nejbližšího možného nástupního data.

 

 Vaše dokumenty nám prosím zašlete e-mailem.  Máte-li jakékoli dotazy k pozici nebo naší společnosti, neváhejte nás kontaktovat telefonicky.

Technik se znalostí obchodní administrativy nebo manažer prodeje
(m/ž)
s okamžitou platností.

Pro naši mezinárodně působící společnost v As, Česká republika, hledáme dynamického technika se znalostmi obchodní administrativy nebo zkušeného obchodního manažera. Jako výrobce zakázkových elektromotorů jsme lídrem v našem oboru a hledáme motivovaného jedince, který dokáže úspěšně vést nebo podporovat naše obchodní oddělení.

Úkoly:

  • Vývoj a implementace prodejních strategií pro zvýšení prodeje a otevření nových trhů

  • Podpora a rozšiřování stávající zákaznické základny i akvizice nových zákazníků

  • Technické poradenství a podpora zákazníkům při výběru a úpravě elektromotorů

  • Úzce spolupracujte s výrobním oddělením na implementaci specifických požadavků zákazníka

  • Plánování a sledování rozpočtu, příprava prognóz prodeje a reportů

Zajištění kvality:

  • Podpora při zavádění a dalším rozvoji systému managementu kvality

  • Tvorba záznamů EMPB, PPAP, IMDS

  • Náhodná kontrola rozměrů

  • Sledování a kontrola kvality produktů a procesů

  • Provádění interních a externích auditů a školení

  • Podílení se na tvorbě a vedení kvalitní dokumentace

  • Účast na kvalitních poradách a projektových týmech

  • Podpora při vyřizování zákaznických stížností a odchylek

  • Koordinace monitorování zkušebních a měřicích zařízení

  • Zajištění souladu s příslušnými normami a směrnicemi

Požadavky:

  • Absolvované technické vzdělání v oboru elektro, strojírenství nebo srovnatelná kvalifikace

  • Dobrá znalost obchodní administrativy a prodeje

  • Zkušenosti s prodejem technických produktů a řízením prodejních týmů výhodou

  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti v němčině a angličtině; Znalost češtiny výhodou

  • Analytické myšlení a podnikatelské myšlení

  • Ochota podnikat příležitostné služební cesty a účastnit se mezinárodních veletrhů a akcí

Nabízíme:

  • Náročná práce v dynamické společnosti

  • Atraktivní odměna

  • Příjemné pracovní prostředí a motivovaný tým

  • Příležitosti pro osobní a profesní rozvoj

  • Ploché hierarchie a krátké rozhodovací procesy

Pokud neznáte pohony a elektromotory, náš tým vás s nimi v krátké době seznámí!

Těšíme se na vaši podrobnou žádost s uvedením vašich platových očekávání a nejbližšího možného nástupního data.

Vaše dokumenty nám prosím zašlete e-mailem.

Máte-li jakékoli dotazy k pozici nebo naší společnosti, neváhejte nás kontaktovat telefonicky.

bottom of page